PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk

  • masa pelepasan:2023-08-15 17:14:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:392
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke ata

Kandungan artikel

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

PhoenixJembatan boarding bergerak sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan lepaskan batch; Operasi kawalan elektronik sangat mudah, hanya tekan butang dan papan kondisi akan naik secara automatik; Lepaskan butang, papan pengkondisi akan lebih rendah dengan beratnya sendiri, dan papan pendaratan daun longgar boleh digunakan dengan meletakkannya di trak.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja,PhoenixJembatan naik kecil, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk



Pertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding bergerak berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jambatan boarding tetap juga dibahagi ke jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding pneumatik berdasarkan lokasi dan permintaan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, laman, dan persekitaran.

Kerana operasi elektrik peralatan, ia tidak boleh mengandungi terlalu banyak muatan dan saiz terlalu besar. Struktur jambatan boarding hidraulik tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang ini dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan boleh menahan pemandu muatan penuh forklift tanpa meluncur, meningkatkan kepercayaan kerja. Bagaimana untuk menggunakan jambatan naik bimbit secara efektif?

Sudah tentu, kerana penghantaran sering, masa operasi panjang, dan kapasitas pembawa besar, kualiti jambatan boarding hidraulik tetap telah diuji dengan kuasa. Berdasarkan analisis pasar, editor di atas memberikan beberapa cadangan kepada musuh yang telah menggunakan jambatan boarding hidraulik tetap, traktor dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Masalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan ruang dalam prestasi penyegelan cincin penyegelan, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini, hanya cincin penyegelan yang rosak perlu ditemui, Hanya menggantikannya dengan yang baru.


PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk



The fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

reformAmbil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.

Ciri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi. Penghasil platform penangkapan hidraulik khusus, lif hidraulik, lif kargo jenis kereta api, lif gerak, lif jenis kereta api, dan lif kargo hidraulik untuk workshop gudang kilang.

Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang,PhoenixJembatan naik hidraulik bergerak, termasuk Fabrik Dengqiao

PhoenixFirstly, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana,PhoenixTekanan hidraulik paksi boarding tetap, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan kestabilan, kestabilan pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti, efisiensi dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.


PhoenixMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk memberi anda PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk. PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKeperluan rancangan kualiti produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!