PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa

  • masa pelepasan:2024-04-08 12:13:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:395
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Bercakap relatif, mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan me

Kandungan artikel

Bercakap relatif, mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan kargo antara lantai kilang. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Cargo Lift, juga dikenali sebagai platform angkat, digunakan untuk transportasi barang antara lantai di bangunan. Produk terutama digunakan untuk transportasi barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Setiap lantai dan bangku kerja platform mengangkat boleh dilengkapi dengan butang operasi untuk mencapai kawalan berbilang-titik. Struktur Produk (Stru

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

PhoenixDengan sederhana, jambatan pengangkutan terkandung terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan dan permukaan papan utama jambatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan tahap atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna terintegrasi ke dalam saluran, tanpa memuatkan dan membuka operasi, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran.

Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

Khlong LuangJika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu,PhoenixContainer Jembatan Naik, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Pembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.

Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah,PhoenixJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetap, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.


PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa



Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan,PhoenixJembatan naik hidraulik bergerak, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

Kesehatan dan KesehatanKlasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

Berapa banyak?Sekuensial

Hari ini, banyak kilang dan workshops modern mempunyai permukaan yang lebih tinggi daripada stesen kargo, jembatan papan tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kemudahan muatan dan muatan.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

PhoenixFungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

Kekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.


PhoenixMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa memberi anda PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa. PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixJembatan naik bimbit hidraulikTiga standard klasifikasi biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!