ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri

  • masa pelepasan:2024-04-22 21:54:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:153
  • Penerangan pantas:

    Arlington,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya t

Kandungan artikel

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri,ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, restoran,ArlingtonPanduan platform angkat keretapi, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Arlington Platform angkat mengadopsi mekanisme angkat yang sepenuhnya hidraulik yang boleh beroperasi di dalam balet platform dan pada tubuh lif. Tangan kerja platform angkat boleh putar darjah. Sistem hidraulik dilengkapi dengan valv tahan letupan keselamatan untuk mencegah paip minyak minyak bom utama meletup. Kaki hidraulik dilengkapi dengan peranti kunci hidraulik untuk mencegah silinder minyak kaki dari menarik kembali. Sistem hidraulik dilengkapi dengan peranti perlindungan automatik overload platform, setiap seksyen lengan kerja di platform dilengkapi dengan peranti had keselamatan. Segel sistem hidraulik di platform adalah semua marka rumah dan asing yang dikenali, dan kuasa seluruh kenderaan adalah enjin diesel dengan bekalan kuasa sendiri. Sumber kuasa juga boleh digunakan. Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan peranti kecemasan untuk menurunkan kuasa dalam kes kehabisan kuasa. Produk platform angkat lengan kali boleh juga menggunakan motor kuasa Hz, V, dan kuasa dua enjin diesel.

Kedua,ArlingtonPlatform mengangkat bergerak sendiri, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Kepulauan SolomonPeriksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri



Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Peraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Helaian PetikanPertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.


ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri



Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Click to viewMenyesuaikan silinder minyak.

Penjagaan bulanan termasuk aspek berikut. Periksa sama ada memakai dan merobek bahagian sambungan gulung, dan peluru sementara lif akan mempengaruhi penggunaan biasa mesin. Jika pakaian itu berat, gantikan bahagian untuk menjaga kestabilan mesin. Selain itu, minyak untuk bahagian-bahagian seharusnya digunakan secara terus menerus, yang tidak hanya bermanfaat penggunaan fleksibel dan normal mesin, tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian, dengan itu mencapai kesan tidak mempengaruhi kerja dan menyimpan dana. Apa yang perlu diperiksa ialah aras minyak hidraulik dan kualiti mesin. Untuk sistem hidraulik platform angkat, kita biasanya memilih minyak hidraulik # dan penggunaan minyak yang sesuai juga adalah cara penting untuk melindungi mesin. Apabila tinggi penangkapan platform penangkapan hidraulik mencapai tahap tinggi, minyak hidraulik patut hingga milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila ada situasi yang tidak normal dalam minyak, seperti kegelapan warna minyak dan ketidaksamaan dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat masa untuk melindungi penggunaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari mesin.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

ArlingtonApabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan


PhoenixMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri memberi anda ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri oleh syarikat kami, perkhidmatan ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri. ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ArlingtonPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaTeknologi sempurna industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!