PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan

  • masa pelepasan:2024-02-05 15:25:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:415
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF)

Kandungan artikel

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

PhoenixApabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal kerana tidak memakai kasut lebih mungkin akan dicekik oleh piring gigi.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

MinerosSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Performasi teknikal yang perlu ditandakan& mdash; Kepercayaan, kemajuan dan selesa Kepercayaan yang disebut merujuk kepada kemampuan sistem lif untuk menjaga fungsi yang dinyatakan dalam masa yang dinyatakan. Keperluan kita untuk kepercayaan lif adalah untuk minimumkan kegagalan semasa masa operasi dan memudahkan untuk menghapuskan mereka apabila mereka berlaku. Ini memerlukan kita untuk memilih produk dengan kepercayaan tinggi, seperti lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil, yang mempunyai julat lengkap produk dan populer baik dalam negeri maupun antarabangsa. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Industri produk wayar yang memimpin, selamat datang untuk bertanya. Konfigurasi lif adalah baik, dan untungnya, terdapat pasukan penyelamatan dedikasi di kawasan tempatan.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.


PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan



Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah,PhoenixPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Lif juga akan berhenti.

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive,PhoenixLift penglihatan rumah tangga, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Ada telefon api di dalam kereta lif api.


PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan



Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Trend pasarKeukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun,PhoenixPlatform mengangkat bebas halangan menegak, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

Sebagai orang lif, mari kita bercakap tentang pengetahuan keselamatan lif dan lif: lif yang kita gunakan sekarang termasuk lif penumpang jenis kotak, escalator, dan lif kargo yang ditentukan. lif kargo yang ditentukan dipasang kerana keperluan istimewa, dan kita tidak gunakan banyak daripada mereka. Sekarang, mari kita lihat pengetahuan keselamatan lif penumpang jenis kotak dan escalator: apabila kita mengambil escalator Pastikan mengikut arahan keselamatan ketika naik lif. Jangan berkumpul atau bermain-main, pegang lif dengan kuat, memasang tali kasut anda, dan menghindari mendapat mereka ditangkap.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

PhoenixKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


PhoenixMaklumat produk lain
  • KifriPengubah tiga fasa 380V hingga 208vBagaimana industri pembuatan hilang

    KifriPengubah tiga fasa 380V hingga 208vBagaimana industri pembuatan hilang

  • CasertaPembuat lift guntingApa masalahnya

    CasertaPembuat lift guntingApa masalahnya

  • CasertaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyele

    CasertaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyele

  • RurmondJembatan boarding mudahSumber Berita

    RurmondJembatan boarding mudahSumber Berita

  • RurmondPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKeperluan teknikal

    RurmondPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKeperluan teknikal

  • RurmondPlatform angkat aliran aluminumHarga lebih berpatutan

    RurmondPlatform angkat aliran aluminumHarga lebih berpatutan

  • MandaliPengubah tiga fasa 380V hingga 660VApa gunanya dalam peperangan moden

    MandaliPengubah tiga fasa 380V hingga 660VApa gunanya dalam peperangan moden

  • HelsinkiPembuat platform angkat hidraulikApakah ukuran yang betul

    HelsinkiPembuat platform angkat hidraulikApakah ukuran yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan memberi anda PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan. PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixLift tahapAnalisis dan peningkatan kegagalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!